SE Pendant

LOKET TENAGA kembali,,,,





Pendant ni ader individual AUTHENTICATION No. (LIMITED SERIES)

Tujuan / Kelebihannya:
Dapat Meningkatkan Perjalanan dan Mengimbangi Darah Dalam Badan & Daya Tumpuan yang Lebih Baik Secara Bio-energy..(Tenaga Mineral Dalam Bumi)

Ianya bertindak mengeluarkan tenaga skala yg akan membantu ketahanan badan,seterusnya akan berlaku atau mengeluarkan tenaga positif yg dpt mengimbangipunca tenaga dlm badan. So, dengan bantuan SE Pendant, tenaga badanakan dipulihkan atau mengimbanginya secara cepat.

SE Pendant
Diperbuat daripada batu galiansemulajadi yang mengandungi Trace Element
–Asas Dari Batu Gunung Berapi yang memanfaatkan tubuh.

Fungsi dan Kebaikan
- Meningkatkan tenaga dan kecerian
- Melindungi dari radiasi tiruan
- Menguatkan tenaga batin
- Menguatkan sistem pertahanan badan
- Memulihkan kesihatan badan
- Mengurangkan tekanan
- Tidur yang nyenyak & tidak berdengkur
- Meningkatkan daya ingatan
- Daya tumpuan yang tinggi serta minda yang cergas
- Membaikpulih ketenangan mental

PERHATIAN!!
Jika anda menghadapi sebarang masalah kesihatan atau kesakitan badan pada peringkat permulaan memakai,penyakit lama mungkin menyerang semula atau anda mungkin akan rasa lebih sakit selepas memakai produk ini.
Jika anda menderita daripada bengkak-bengkak pada kepala atau mata, atau ketidak selesaan dada, ini adalah disebabkan peredaran 'qi' dan darah yang tidak lancar.Tanda-tanda ini akan diperbaiki selepas penggunaansecara berkala-kala.

Untuk Amalan Penyembuhan Cepat
Minum air yg telah dicas dgn SE loket Example.. air dlm satu botol.. letak loket dibawahnya selama 15-30 minit.. then amalkan minum airnya.. jgn lupa yer..InsyaAllah.. sakit dalaman boleh berkurangan... kenalah berusaha dan yakin..

Improves Circulation & Energises Body FluidScalar Energy : Strengthens & Restores Balance to the Body's Bio-EnergyGermanium : Facilitates The Conductivity & Flow of Bio-EnergyNegetive Ions: Invigorate & Refresh The Mind & Body

Cara Pemakaian
Boleh dipakai dileher atau dimana sahaja dibadan anda atau letak sahaja dlm poket. Ianya akan bertindak keseluruhan badan bermula dari tempat anda letak atau pakai SE Pendant ni.Ianya akan bertindak secara proaktif untuk merangsang perjalanan darah dan tenaga anda..

Harga Jualan- : RM150.0
Sabah, Sarawak & Labuan - RM 165.00
Brunei, Indonesia, Singapura dan Thailand - RM205
Untuk maklumat lanjut/pembelian, sila hubungi:

Nama  : Mohd Saiful Bakhtiar
Tel   : 019 - 653 3293
Email : captainzxx@gmail.com

Pembayaran boleh dibuat melalui:

Maybank : 1511 4650 9342
CIMB    : 0109 0094 1905 27


PERHATIAN:
Selepas membuat pembayaran, sila maklumkan produk yang anda beli dan jumlah pembayaran. SMS atau email nama dan alamat penuh anda dengan segera.Pemberitahuan pembayaran melalui email hendaklah dikepilkan sekali dengan bukti pembayaran. Produk akan dipos setelah pembayaran dibuat.

0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Captain'z Rules |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.