EUMORA MIRACLE BAR


Harga:
RM 70 / bar

CARA YANG MUDAH - MENJIMATKAN MASA DAN WANG ANDA!

Eumora Miracle Bar sabun yang unik dan diperbuat daripada bahan yang bermutu tinggi seperti Algae yang kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Eropah untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit. Di samping itu, ianya juga diperbuat daripada bahan semulajadi seperti tanah liat (heilmoor clay), hormon tumbuh-tumbuhan, indinine luxe dan beratusan jenis herba.


EUMORA Miracle Bar ini bukanlah produk 'pemutih', 'toner', 'conditioner', 'scrub' atau 'ubat jerawat'. Tetapi ianya sejenis produk kecantikan yang membantu memperbaiki sel-sel kulit secara semulajadi.


Sesuai diguna pakai oleh golongan dewasa (lelaki/perempuan), kanak-kanak dan bayi dan boleh digunakan di seluruh tubuh badan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.


Cara penggunaan yang mudah!


Basahkan bahagiakan dimana tempat anda ingin sapukan. Sapu atau urut dengan lembut dan biarkan selama 2-3 minit. Kemudian bilas dengan air yang bersih. Sungguh mudah!


Sabun EUMORA membantu:
mengecilkan pori-pori
mengawal blackheads and whiteheads
mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif
mengawal keseimbangan pH pada kulit
mengurangkan kesan parut
mengawal penyakit kulit seperti ekzema, stretchmarks, kesan selulit dan sebagainya
mengawal kelemumur dan menyihatkan rambut
dan banyak lagi.......

Sekian, selamat mencuba!

0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Captain'z Rules |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.